PR w sieci, womm, content marketing

Dobra opinia w sieci

Jednym z najpopularniejszych źródeł informacji o markach, produktach i usługach jest internet. To w nim, oprócz oficjalnych informacji o firmie, znajdują się także opinie klientów, opisy produktów, wypowiedzi pracowników i specjalistów. Wyrażane są na forach dyskusyjnych, blogach oraz w social media.

Jeśli wyrafinowane formy promocji nie sprawdzają się w Twojej branży, możemy zaproponować Ci wzmocnienie PR’u Twojej firmy oraz promocję z zastosowaniem marketingu szeptanego (znanego też pod nazwą womm – word of mouth marketing). Czasami najprostsze rozwiązania są najbardziej trafione. Inicjując i angażując się w rozmowy na forach i grupach dyskusyjnych, w subtelny sposób zbudujemy zainteresowanie wokół Twojej firmy.

Marketing szeptany to idealny sposób, aby bezpośrednio dotrzeć do określonej przez Ciebie grupy docelowej.

Marketing szeptany

Inicjowanie dyskusji, bezpośrednia komunikacja w sieci, gromadzenie pozytywnych i wiarygodnych opinii na forach i blogach to stosunkowo nowe formy aktywności wykorzystywane przez coraz większą grupę firm.

W EVOS zdajemy sobie sprawę, że w miarę ewolucji w świecie reklamy jej tradycyjne formy są wypierane przez nowoczesne rozwiązania reklamowe.

marketing_szeptany_krakow
marketing szeptany

Jedną z nowych i efektywnych form aktywności w sieci jest właśnie marketing szeptany. Nie jest on bowiem kojarzony z reklamą, do której wiele osób straciło zaufanie. Ludzie najbardziej wierzą opiniom innych ludzi.

Opinie na forach

Badania wykazują, iż ogromna większość konsumentów ufa opiniom swoich znajomych. Wielu z nich szuka również opinii o produktach czy usługach na forach internetowych czy grupach dyskusyjnych. Czasami zupełnie nieświadomie konsument staje się medium – środkiem przekazu na temat opinii o danym produkcie.

marketing_szeptany_na_forach

Pozytywny wizerunek

Na forach internetowych, grupach dyskusyjnych i blogach zespół EVOS zgromadzi dobre, dobrowolne opinie na temat Twojej firmy. Razem z EVOS skorzystaj z ogromnego potencjału jaki drzemie w marketingu szeptanym. Zainicjujemy dyskusję w sieci dotyczącą Twojej firmy. Wygenerujemy pozytywny ruch i zainteresowanie wokół Twojej marki, a prowadzone przez nas dyskusje będą przy okazji zapleczem do linków SEO.

womm_na_forach

Wiemy o tym, że konsumenci prowadzą rozmowy na temat produktów i usług.
Mamy świadomość, iż tego nie można kontrolować, ale zespół EVOS wie doskonale jak poprowadzić dyskusję, by odniosła zamierzony sukces. Zadbamy o Twój PR w sieci już od 390 pln. Umiejętnie prowadzony marketing szeptany także zwiększy ruch na Twojej stronie www.

Content marketing

Aby Twoja strona mogła uzyskać dobre pozycje w wyszukiwarkach, Google zaleca tworzenie stron internetowych bogatych w wysokiej jakości treści, które będą wartościowe dla użytkowników. Między innymi dlatego odpowiednio prowadzony marketing treści (poza popularyzacją danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych) ma za zadanie wzmacnianie, optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO – Search Engine Optimization).

Content marketing czyli marketing treści jest jedną z technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów (przeciwieństwo do Outbound).

Publikowanie atrakcyjnych artykułów, popularnych wśród internautów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do Twojej strony, co znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania. Napisz do nas, profesjonalnie zajmiemy się content marketingiem dla Twojej firmy!

Zaufali nam

Marketing szeptany, czy wiesz że:

– W 1787 r. Tomasz Jefferson po raz pierwszy użył sformułowania „public relations”.

– Trendsetter to pojęcie związane z marketingiem szeptanym. Oznacza osobę, która kreuje nowe trendy, zna się na modzie, bywa w modnych miejscach, ma szerokie grono znajomych i dobrze orientuje się,  co jest aktualnie na topie.

Marketing rekomendacji

Marketing rekomendacji w marketingu szeptanym to wywołany wśród konsumentów zbiór rekomendacji, wynikających z ich doświadczenia i użytkowania produktu. Informacje o produkcie lub usłudze są nieopłaconą, dobrowolną i szczerą opinią konsumenta przekazywaną swoim znajomym, rodzinie i bliskim. Narzędziami dystrybucji mogą być np. próbki Twojego produktu.

Content marketing

Marketing treści czyli content marketing, to pozyskiwaniu potencjalnych klientów m.in. poprzez publikowanie przydatnych, atrakcyjnych treści, które mają zainteresować ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Content marketing, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu (które opierają się na jednostronnym przekazie reklamowym), bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Oferta Twojej firmy w marketingu treści to może być inteligentny product placement. Produkt staje się tu naturalnym uzupełnieniem artykułów i jest obecny w interesującym czytelnika temacie.

Marketing wirusowy

Jako specjaliści od content marketingu, zastosujemy różne techniki, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców Twojej firmy. Do najpopularniejszych kanałów przekazu należą media społecznościowe (np.: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, itp.) fora oraz blogi branżowe, które umożliwiają szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych. Wykorzystamy również inne kanały: strony www (gdzie zamieścimy artykuły), blogi czy newslettery.

Skuteczny content marketing jest bardzo mocno powiązany z marketingiem wirusowym, mamy z nim do czynienia,  gdy internauci samodzielnie rozpowszechniają informacje na temat Twojej firmy  i oferowanych przez nią produktów (usług, ofert, itp.)