Dobry wizerunek w sieci

Efektywny PR online, marketing szeptany na forach dyskusyjnych i blogach to dyskretnie, ale sukcesywnie wzmacniany pozytywny wizerunek. To złożony proces polegający na nieustannym podnoszeniu rozpoznawalności marki Twojej firmy w sieci. Sprawdź, co możemy zaoferować dla wzmocnienia wizerunku Twojej firmy.

Stworzymy dla Twojej firmy indywidualny plan działań PR online, zaproponujemy rozwiązania, dzięki którym pozytywna informacja o Twojej firmie dotrze do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Skuteczna strategia

Sieć internetowa ma olbrzymi potencjał reklamowy i promocyjny, dlatego coraz więcej właścicieli firm zwraca uwagę na opinie pojawiające się na forach, blogach, etc. Nasze działania będą jednocześnie zapleczem linków SEO, przez co strona www Twojej firmy będzie premiowana przez wyszukiwarki internetowe. Internet to najbardziej efektywne medium, wybierane przez tych reklamodawców, którzy oczekują najwyższej skuteczności kampanii reklamowych.

PR & WOMM

Już w 1787 r. Tomasz Jefferson po raz pierwszy użył sformułowania „public relations”.

Public relations w internecie określane jest jako PR online, E-PR, digital PR. Efektywnym sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku w sieci jest marketing szeptany, marketing plotki, buzz marketing, który polega na wywoływaniu dyskusji wśród konsumentów na temat przedmiotu akcji marketingowej.

Kreowanie wizerunku

Pozytywny wizerunek w sieci jest coraz częściej świadomie budowany także przez małe i średnie firmy. Świadomi przedsiębiorcy kontrolują kształtowanie opinii o firmie aby mieć większy wpływ na PR.

Opinie na forach

Badania wykazują, iż ogromna większość konsumentów ufa opiniom swoich znajomych. Wielu z nich szuka również opinii o produktach czy usługach na forach internetowych czy grupach dyskusyjnych. Czasami zupełnie nieświadomie konsument staje się medium – środkiem przekazu na temat opinii o danym produkcie.

Dobre opinie wzmacniają wizerunek

Jednym z najpopularniejszych źródeł informacji o markach, produktach i usługach jest internet. To w nim, oprócz oficjalnych informacji o firmie, znajdują się także opinie klientów, opisy produktów, wypowiedzi pracowników i specjalistów. Wyrażane są na forach dyskusyjnych, blogach oraz w social media.

Inicjowanie dyskusji, bezpośrednia komunikacja w sieci, gromadzenie pozytywnych i wiarygodnych opinii na forach i blogach to stosunkowo nowe formy aktywności wykorzystywane przez coraz większą grupę firm.

Marketing szeptany

Jeśli wyrafinowane formy promocji nie sprawdzają się w Twojej branży, warto rozważyć wzmocnienie PR’u Twojej firmy oraz promocję wykorzystując marketing szeptany (znany też pod nazwą womm – word of mouth marketing). Czasami najprostsze rozwiązania są najbardziej trafione. Inicjując i angażując się w rozmowy na forach i grupach dyskusyjnych, w subtelny sposób możemy zbudować zainteresowanie wokół Twojej firmy. Marketing szeptany to idealny sposób, aby bezpośrednio dotrzeć do określonej grupy docelowej.

Zdajemy sobie sprawę, że w miarę ewolucji w świecie reklamy jej tradycyjne formy są wypierane przez nowoczesne rozwiązania reklamowe. Jedną z nowych i efektywnych form aktywności w sieci jest marketing szeptany, który nie jest kojarzony z reklamą, do której wiele osób straciło zaufanie. Ludzie najbardziej wierzą opiniom innych ludzi.

Pozytywny wizerunek

W marketingu szeptanym drzemie ogromny potencjał. Na forach internetowych, grupach dyskusyjnych i blogach zgromadzimy dobre opinie na temat Twojej firmy. Zainicjujemy dyskusję w sieci dotyczącą Twojej firmy.

Wygenerujemy pozytywny ruch i zainteresowanie wokół Twojej marki, a prowadzone przez nas dyskusje będą przy okazji zapleczem do linków SEO.

Wiemy o tym, że konsumenci prowadzą rozmowy na temat produktów i usług.

Mamy świadomość, iż tego nie można kontrolować, ale wiemy jak poprowadzić dyskusję, by odniosła zamierzony sukces. Umiejętnie prowadzony marketing szeptany zwiększy ruch na Twojej stronie www.

Marketing wirusowy

Stosujemy różne techniki, aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców Twojej firmy. Do najpopularniejszych kanałów przekazu należą media społecznościowe (np.: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, itp.) fora oraz blogi branżowe, które umożliwiają szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych. Wykorzystujemy również inne kanały: strony www (gdzie zamieścimy artykuły), blogi czy newslettery.

Skuteczny content marketing jest bardzo mocno powiązany z marketingiem wirusowym, mamy z nim do czynienia, gdy internauci samodzielnie rozpowszechniają informacje na temat Twojej firmy i oferowanych przez nią produktów (usług, ofert, itp.)

Marketing rekomendacji

Marketing rekomendacji w marketingu szeptanym to wywołany wśród konsumentów zbiór rekomendacji, wynikających z ich doświadczenia i użytkowania produktu. Informacje o produkcie lub usłudze są nieopłaconą, dobrowolną i szczerą opinią konsumenta przekazywaną swoim znajomym, rodzinie i bliskim. Narzędziami dystrybucji mogą być np. próbki Twojego produktu.

Zrób pierwszy krok

Daj znać, jak możemy Ci pomóc. Zapewniamy profesjonalną obsługę, która zawsze jest oparta na sumienności, efektywności i maksymalnej przejrzystości. Zobacz, krok po kroku, poszczególne etapy realizacji usługi pr online:

KONTAKT

Napisz do nas, z przyjemnością pomożemy Ci wzmocnić wizerunek w sieci.

WYBÓR OFERTY

Opierając się na Twoich wytycznych, przedstawimy kilka opcji cenowych.

BRIEF

Na podstawie prostego briefu zaplanujemy efektywną strategię marketingową.

AUDYT

Bezpłatnie sprawdzimy jakie opinie ma dotychczas Twoja firma na forach.

PR ONLINE

Zainicjujemy dyskusję i zadbamy o dobry wizerunek Twojej firmy w sieci.

RAPORTOWANIE EFEKTÓW

Sporządzimy raporty, które będą ukazywać poszczególne nasze aktywności.

Możesz nam zaufać

Jesteśmy z Krakowa, w branży reklamowej działamy od 2004 roku. Dla naszych Klientów zapewniamy nowoczesne i efektywne strategie marketingowe na najwyższym poziomie.

Kontakt

Napisz do nas i zyskaj darmowe konsultacje.

Wypełniając powyższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EVOS. Zgodę przekazujesz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać udzieloną zgodę. Zapoznaj się z polityką prywatności.