Aktualne trendy w pozycjonowaniu organicznym stron www

Nie można zamykać się na nowe trendy w pozycjonowaniu stron www, ponieważ algorytm wyszukiwarek bardzo często jest modyfikowany, a przez to nasze działania, choć dotychczas przynosiły efekty, mogą być coraz mniej skuteczne.

zobacz więcej...

PR i link building – jak to połączyć?

Wykorzystanie publikacji PR może pomóc w zdobywaniu nowych linków. Marketing online to także działania z zakresu PR, a do zamieszczanych informacji o marce czy firmie można dodać link prowadzący do strony firmowej. W teorii jest to bardzo proste, ale jak to zrobić dobrze?

zobacz więcej...

10 powodów dlaczego pozycjonowanie SEO nie przynosi spodziewanych efektów

Prowadząc działania SEO, bardzo często chcemy zobaczyć konkretne efekty jak najszybciej. Na stabilne efekty czy choćby wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google trzeba poczekać, nawet kilka tygodni. A co, jeśli czas mija, a nasze działania nie dają efektów?

zobacz więcej...

Jak znaleźć skutecznego influencera

Influencer ma zbudowaną wokół siebie grupę odbiorców, dzięki temu marka nie musi takiej budować oszczędzając czas i pieniądze. Influencerzy są postrzegani jako osoby, które mówią wszystko i co ważniejsze szczerze.

zobacz więcej...

Dlaczego odbiorcy szybko opuszczają Twoją stronę?

Bardzo duży odsetek odbiorców nawet nie czeka aż strona się załaduje, tylko wychodzi po kilku sekundach. Nie mają wtedy okazji zobaczyć, że nasza strona jest dobrze zrobiona i dla nich przydatna. Co zrobić, aby odbiorcy nie wychodzili ze strony?

zobacz więcej...

5 aktualnych trendów w social media

W social media nie ma nic stałego. Zmieniają się same portale pod kątem graficznym jak również udostępnianych funkcji, a to wymusza prowadzenie innych niż dotychczas działań. Co warto wiedzieć o trendach obowiązujących w 2019 roku?

zobacz więcej...

Reklama dynamiczna na Facebooku

Takie reklamy skierowane są bezpośrednio do osób, które już wcześniej wykazały zainteresowanie daną marką. Nie tylko na Facebooku, ale w jej witrynie, na stronie sklepu online czy w aplikacji.

zobacz więcej...

Internetowe narzędzia do wsparcia sprzedaży

Świetnie, jeśli nasza marka ma stałych klientów, ale to może być niewystarczające aby zapewnić dobre funkcjonowanie. Cały czas trzeba zdobywać nowych odbiorców i aby to osiągnąć, potrzebny jest dobry plan, który wykorzystuje narzędzia do wsparcia sprzedaży.

zobacz więcej...

5 trendów aktualnie obowiązujących w content marketingu

Jednym z najczęściej i najchętniej wykorzystywanych narzędzi w marketingu internetowym jest content marketing. Szacuje się, że ponad 80% firm wykorzystuje to narzędzie w prowadzonych przez siebie działaniach promocyjnych.

zobacz więcej...

Storytelling – czy każda firma musi mieć wyjątkową historię?

Dobra historia opiera się na prawdziwych wydarzeniach. W storytellingu nie chodzi o wymyślanie całej historii od podstaw, ale napisanie tej prawdziwej, w ciekawszy sposób.

zobacz więcej...

Jak powinna wyglądać strona firmowa, aby sprzedawała

Musisz zdać sobie sprawę, że samo zbudowanie strony internetowej nie sprawi, iż zacznie ona sprzedawać. A ponadto nie każda, nawet ładna, estetyczna i czytelna witryna będzie przynosić zyski.

zobacz więcej...

Social media dla małej firmy – co wybrać?

Social media to ważny kanał komunikacji, z którego korzystać mogą też firmy. Nawet jednoosobowa działalność powinna mieć choć jedno konto w mediach społecznościowych, aby móc zapewnić swoim klientom dopływ informacji na bieżąco.

zobacz więcej...

Jak dobrze wykorzystać marketing szeptany

Działania marketingowe mogą przyjmować zróżnicowaną formę, np.: można prowadzić dyskusje w sieci, na forach internetowych. Takie aktywności nazywane są marketingiem szeptanym. Marketing szeptany najczęściej prowadzony jest przez wyspecjalizowane agencje marketingowe.

zobacz więcej...

Współpraca z blogerami – czy to się opłaca?

Niemal każda firma otrzymuje propozycje współpracy z blogerami, najczęściej to sam bloger przedstawia ofertę. Niektóre przedsiębiorstwa decydują się na współpracę, jednak nie zawsze taka współpraca jest efektywna, ponieważ dobranie idealnego twórcy do danego profilu marki może być dosyć trudne.

zobacz więcej...

Mała firma a marketing internetowy

Marketing internetowy nie jest trudny do opanowania, pod warunkiem, że poświęcimy odpowiednią ilość czasu na poznanie podstawowych zasad. Każda osoba, która aktywnie korzysta z Internetu powinna sobie poradzić.

zobacz więcej...

O co chodzi w pozycjonowaniu strony www

Pozycjonowanie – owiana tajemnicą usługa, której nie widać, ale żaden właściciel strony internetowej nie może się bez niej obejść. Każda osoba, która prowadzi własną stronę, na pewno spotkała się z opinią, że musi ją pozycjonować.

zobacz więcej...