Jak powinna wyglądać strona firmowa, aby sprzedawała

Musisz zdać sobie sprawę, że samo zbudowanie strony internetowej nie sprawi, iż zacznie ona sprzedawać. A ponadto nie każda, nawet ładna, estetyczna i czytelna witryna będzie przynosić zyski.

zobacz więcej...

Social media dla małej firmy – co wybrać?

Social media to ważny kanał komunikacji, z którego korzystać mogą też firmy. Nawet jednoosobowa działalność powinna mieć choć jedno konto w mediach społecznościowych, aby móc zapewnić swoim klientom dopływ informacji na bieżąco.

zobacz więcej...

Jak dobrze wykorzystać marketing szeptany

Działania marketingowe mogą przyjmować zróżnicowaną formę, np.: można prowadzić dyskusje w sieci, na forach internetowych. Takie aktywności nazywane są marketingiem szeptanym. Marketing szeptany najczęściej prowadzony jest przez wyspecjalizowane agencje marketingowe.

zobacz więcej...

Współpraca z blogerami – czy to się opłaca?

Niemal każda firma otrzymuje propozycje współpracy z blogerami, najczęściej to sam bloger przedstawia ofertę. Niektóre przedsiębiorstwa decydują się na współpracę, jednak nie zawsze taka współpraca jest efektywna, ponieważ dobranie idealnego twórcy do danego profilu marki może być dosyć trudne.

zobacz więcej...

Mała firma a marketing internetowy

Marketing internetowy nie jest trudny do opanowania, pod warunkiem, że poświęcimy odpowiednią ilość czasu na poznanie podstawowych zasad. Każda osoba, która aktywnie korzysta z Internetu powinna sobie poradzić.

zobacz więcej...

O co chodzi w pozycjonowaniu strony www

Pozycjonowanie – owiana tajemnicą usługa, której nie widać, ale żaden właściciel strony internetowej nie może się bez niej obejść. Każda osoba, która prowadzi własną stronę, na pewno spotkała się z opinią, że musi ją pozycjonować.

zobacz więcej...