Jak prowadzić social media marketing, aby zdobyć więcej klientów?

Wybierając godziny, w których nasi odbiorcy są najbardziej zaangażowani, mamy największe szanse zdobyć potencjalnych klientów. Im więcej interakcji pojawi się pod postem, tym wyższa będzie jego pozycja w social mediach, a to również przekłada się na widoczność naszego profilu.

zobacz więcej...

Jak rozpocząć współpracę z agencją marketingową?

Nawiązując współpracę z agencją, oszczędzamy czas i pieniądze. Specjaliści, którzy mają bogate doświadczenie w prowadzeniu różnych projektów marketingowych, mogą pracować również dla nas.

zobacz więcej...

Pozycjonowanie strony internetowej SEO, SEM i PPC

Z roku na rok coraz więcej firm stawia na widoczność w Internecie. Można to osiągnąć między innymi przez pozycjonowanie strony internetowej, odpowiedni marketing lub wykupienie reklam. Warto wiedzieć, co oznaczają podstawowe pojęcia jak SEO, SEM i PPC.

zobacz więcej...

Dobra strona internetowa musi być mobilna – jak powinna wyglądać?

Obecnie podczas projektowania stron internetowych bardzo powszechna jest praktyka mobile first. Oznacza to, że strona mobilna jest ważniejsza od strony desktopowej, tworzenie stron www musi uwzględniać przed wszystkim odbiorców mobilnych.

zobacz więcej...

5 porad na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych opiera się na wielu różnych działaniach. Ważny jest choćby marketing internetowy, najczęściej prowadzony jako marketing treści. Jednak, aby taka treść była dostarczana użytkownikom, na bieżąco musi się pojawić w wynikach wyszukiwania.

zobacz więcej...

Prowadzenie social media – jak poskromić Instagram

Jest wiele sposobów na prowadzenie skutecznego marketingu internetowego na Instagramie. Każda firma może znaleźć odpowiednie tematy, którymi chce się podzielić w social media.

zobacz więcej...

Marketing treści przy tworzeniu i pozycjonowaniu strony www

Stworzenie strony internetowej to dopiero początek... Nową stronę muszą zapełnić nie tylko przykuwające wzrok grafiki czy zdjęcia, ale także ciekawe treści, które będą fundamentem pozycjonowania strony www.

zobacz więcej...

Tworzenie strony www dla lokalnej firmy to klucz do Google

Trudno jest odnosić sukcesy bez dobrej strony internetowej. Należy zaplanować tworzenie strony www nawet wówczas, gdy prowadzimy mały biznes, który oferuje jedną usługę albo jeden produkt.

zobacz więcej...

Aktualne trendy w pozycjonowaniu organicznym stron www

Nie można zamykać się na nowe trendy w pozycjonowaniu stron internetowych, ponieważ algorytm wyszukiwarek bardzo często jest modyfikowany, a przez to nasze działania, choć dotychczas przynosiły efekty, mogą być coraz mniej skuteczne.

zobacz więcej...

PR i link building – jak to połączyć?

Wykorzystanie publikacji PR może pomóc w zdobywaniu nowych linków. Do zamieszczanych informacji o marce czy firmie można dodać link prowadzący do strony firmowej, który będzie przydatny w pozycjonowaniu strony www. W teorii jest to bardzo proste, ale jak to zrobić dobrze?

zobacz więcej...

10 powodów dlaczego pozycjonowanie SEO nie przynosi spodziewanych efektów

Prowadząc działania SEO, bardzo często chcemy zobaczyć konkretne efekty jak najszybciej. Na stabilne efekty pozycjonowania strony www czy choćby wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google trzeba poczekać, nawet kilka tygodni. A co, jeśli czas mija, a nasze działania nie dają efektów?

zobacz więcej...

Jak znaleźć skutecznego influencera

Influencer ma zbudowaną wokół siebie grupę odbiorców, dzięki temu marka nie musi takiej budować oszczędzając czas i pieniądze. Influencerzy są postrzegani jako osoby, które mówią wszystko i co ważniejsze szczerze.

zobacz więcej...

Dlaczego odbiorcy szybko opuszczają Twoją stronę?

Bardzo duży odsetek odbiorców nawet nie czeka aż strona się załaduje, tylko wychodzi po kilku sekundach. Nie mają wtedy okazji zobaczyć, że nasza nowa strona internetowa jest dobrze zrobiona i dla nich przydatna. Co zrobić, aby odbiorcy nie wychodzili ze strony www?

zobacz więcej...

5 aktualnych trendów w social media

W social media nie ma nic stałego. Zmieniają się same portale pod kątem graficznym jak również udostępnianych funkcji, a to wymusza inny sposób prowadzenia profili firmowych na Facebooku czy Instagramie niż dotychczas. Co warto wiedzieć o trendach obowiązujących w 2019 roku?

zobacz więcej...

Reklama dynamiczna na Facebooku

Takie reklamy skierowane są bezpośrednio do osób, które już wcześniej wykazały zainteresowanie daną marką. Nie tylko na Facebooku, ale w jej witrynie, na stronie sklepu online czy w aplikacji.

zobacz więcej...

Internetowe narzędzia do wsparcia sprzedaży

Świetnie, jeśli nasza marka ma stałych klientów, ale to może być niewystarczające aby zapewnić dobre funkcjonowanie. Cały czas musimy zdobywać nowych odbiorców poprzez pozycjonowanie strony www, pr online, etc. Potrzebny jest również dobry plan, który wykorzystuje narzędzia do wsparcia sprzedaży.

zobacz więcej...

5 trendów aktualnie obowiązujących w content marketingu

Jednym z najczęściej i najchętniej wykorzystywanych narzędzi w marketingu internetowym jest content marketing. Szacuje się, że ponad 80% firm wykorzystuje go w prowadzonych przez siebie działaniach promocyjnych, m.in. aby wzmocnić pozycjonowanie strony internetowej.

zobacz więcej...

Storytelling – czy każda firma musi mieć wyjątkową historię?

Dobra historia opiera się na prawdziwych wydarzeniach. W storytellingu nie chodzi o wymyślanie całej historii od podstaw, ale napisanie tej prawdziwej, w ciekawszy sposób.

zobacz więcej...

Jak powinna wyglądać strona firmowa, aby sprzedawała

Musisz zdać sobie sprawę, że samo zbudowanie strony internetowej nie sprawi, iż zacznie ona sprzedawać. A ponadto pamiętaj, że nie każda, nawet ładna, estetyczna i nowoczesna strona www będzie przynosić zyski.

zobacz więcej...

Social media dla małej firmy – co wybrać?

Social media to ważny kanał komunikacji, z którego korzystać mogą też firmy. Nawet jednoosobowa działalność powinna mieć choć jedno konto w mediach społecznościowych, aby móc zapewnić swoim klientom dopływ informacji na bieżąco.

zobacz więcej...

Jak dobrze wykorzystać marketing szeptany

Działania marketingowe mogą przyjmować zróżnicowaną formę, np.: można prowadzić dyskusje w sieci, na forach internetowych. Takie aktywności nazywane są marketingiem szeptanym. Profesjonalny marketing szeptany najczęściej prowadzony jest przez wyspecjalizowane agencje marketingowe.

zobacz więcej...

Współpraca z blogerami – czy to się opłaca?

Niemal każda firma otrzymuje propozycje współpracy z blogerami, najczęściej to sam bloger przedstawia ofertę. Niektóre przedsiębiorstwa decydują się na współpracę, jednak nie zawsze taka współpraca jest efektywna, ponieważ dobranie idealnego twórcy do profilu marki może być trudne.

zobacz więcej...

Mała firma a marketing internetowy

Marketing internetowy nie jest trudny do opanowania, pod warunkiem, że poświęcimy odpowiednią ilość czasu na poznanie podstawowych zasad. Każda osoba, która aktywnie korzysta z Internetu powinna sobie poradzić np. z założeniem profilu firmowego na Facebooku.

zobacz więcej...

O co chodzi w pozycjonowaniu strony www

Pozycjonowanie strony internetowej – owiana tajemnicą usługa, której nie widać, ale żaden właściciel strony www nie może się bez niej obejść. Każda osoba, która prowadzi własną firmę, na pewno spotkała się z opinią, że musi pozycjonować stronę internetową.

zobacz więcej...